Speakers, versterkers en andere audioapparatuur

Luidsprekers, versterkers en andere geluidsapparatuur

Als een echte muziekliefhebber moet je geluid van topkwaliteit waarderen, ongeacht of je afstemt op je favoriete nummer of doorgaat als zanger of DJ. Bij ons vind je ongetwijfeld wat je zoekt, dankzij ons brede assortiment inclusief doe-het-zelf en dynamische speakers, hifi- en PA-enhancers, verschillende DJ-benodigdheden en complete home cinema sets voor thuis. Eveneens kunt u bij ons verschillende aanverwante artikelen kopen, bijvoorbeeld een rookmachine of blacklight lamp. Weet je precies wat je nodig hebt of zou je zeggen dat je het nog aan het zoeken bent? Lees verder om meer over onze artikelen te vinden.

Van passieve speakers tot zelfbouw speakers

Heeft u een instant speakerset nodig met versterker of monteert u graag uw eigen speakers die precies aan uw wensen voldoen? Bij ons ontdekt u passieve speakers en zelfbouw speakers, uiteraard daarnaast ook verschillende soorten, bijvoorbeeld latente speakers en subwoofers. Waar u ook naar op zoek bent – we hebben voor elke bestedingslimiet een geschikte versterker. Dus je waardeert elke dag buitengewoon geluid, van de meest diepe bass tot de meest opmerkelijke tonen.

Koop een DJ-mixer of DJ-set

DJ’en gaat veel verder dan het maken van een degelijke afspeellijst. Het goed combineren van tracks vergt oefening, maar daarnaast de juiste hardware! Met onze DJ-mixers en DJ-sets voor beginners en experts komen de voeten gegarandeerd van de vloer. Vrijwel alle DJ-Mixers zijn voorzien van Bluetooth, dus je kiest zelf je gegevens uit. Selecteerbare crossfader-bochten, talkovers en toonregeling … Deze keuzes en nog veel meer zijn over het algemeen denkbaar. U kunt dus een DJ-set kopen, maar ook totale disco-sets inclusief discolampen en rookmachine!

Heeft u het gewenste product ontdekt? Op dat moment kunt u het snel bestellen, gezien het feit dat bestellingen die voor 22.00 uur zijn ingediend, heeft u de volgende in huis. Bovendien worden bestellingen vanaf € 50, – voor niets bezorgd. Niet helemaal tevreden met uw aankoop? Op dat moment heb je 30 dagen om het item voor niets te retourneren. Wilt u meer weten over onze geluidsitems of onze voorwaarden? Twijfel geen seconde om contact op te nemen met onze klantenondersteuning.