Vereniging berk
Image default
Vakantie

Een weekendje naar Praag boeken is fantastisch

Als jij dacht dat dit enige verrassingen van deze jongen voor haar vriendin was dan had je het niet goed. De grootste verrassing van weekendje Praag komt morgen avond aan op de avond wanneer zij gaan, wel ten minste dat denkt de vriendin van de jongen die alles heeft georganiseerd in zijn eentje voor hun 5 jaar samen zijn. De grootste verrassing is dat de jongen tijdens Weekendje Praag wil op zijn knieën gaan en haar hand vragen in een romantieke plek waar zij gaan eten in de avond. 2 weken geleden heeft de jongen eerst met dit idee naar de ouders van het meisje ging om eerst hun toestemming te vragen of zij wel het willen net zoals de jongen voor dat het te laat wordt en dat zij niet mee eens zijn. De ouders van het meisje vonden heel leuk dat de jongen eerst naar hun toe kwam voor toestemming voor dat zij naar v Weekendje Praag gingen met zijn tweeën voor zo’n belangrijke dag in hun leven. De jongen heeft daarna de moeder gevraagd om samen met zijn moeder en hemzelf een ring te gaan kopen voor een romantische avond die eraan komt voor deze leuke en fantastische stel daarnaast gaat hij ook samen met zijn moeder en haar moeder een mooie rode jurk te gaan kopen voor die avond. Nu is de vraag hoe hij het gaat doen op die avond. Doet hij het voor iedereen of alleen 2. Hij zit op dit moment in een dilemma om te kijken wat het beste manier is op knieën te gaan en haar hand vragen. Hij wil namelijk alles met rode kleur versieren en daarom kocht hij ook een rode jurk voor haar voor Weekendje Praag. Daarnaast wil hij een mooie rode tapijt liggen.